Można uznać, że długopisy firmowe to jedne z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Z czego wynika tak duże zainteresowanie akurat tym niepozornym produktem? Ma on kilka mocnych stron, o których krótko opowiemy w dalszej części tego artykułu!

Długopisy firmowe, jako jedna z najskuteczniejszych form reklamy

Ile razy zdarzyło nam się pójść do urzędu załatwić formalności, do szkoły na egzamin albo robić zakupy w sklepie budowlanym i wypowiedzieć to magiczne zdanie: „Przepraszam, ma ktoś długopis?”.

Na czym polega wyjątkowość tego artykułu biurowego? Odpowiedź jest bardzo prosta – jest bardzo użyteczny, a do tego niedrogi i dostępny w różnych modelach i kolorach. Co więcej, stosują go ludzie z wielu branż, zarówno w godzinach pracy, jak i w czasie wolnym.

Dzięki tak powszechnemu zastosowaniu, logo naszej firmy na długo pozostanie w pamięci obdarowanych nim osób, szczególnie że taki przedmiot często nosimy ze sobą i użyczamy go innym, co pozwala zakwalifikować ten gadżet jako specyficzną formę reklamy mobilnej.

Jaki długopis wybrać jako gadżet reklamowy dla swojej firmy?

W zależności od naszych potrzeb możemy zdecydować się na różne modele długopisów. Jednymi z najczęściej wybieranych są:

  • długopisy plastikowe,
  • długopisy metalowe,
  • długopisy ekologiczne (większa część długopisu jest wykonana z materiałów typu drewno, bambus, papier, słoma pszeniczna, kukurydza, karton z recyklingu, plastik biodegradowalny),
  • długopisy z końcówką przystosowaną do obsługi ekranów dotykowych takich jak tablet czy smartfon. Duży wybór długopisów firmowych typu touch pen znajdziemy tutaj: https://www.tampogadzet.pl/c/do-pisania-dlugopisy-reklamowe-z-twoim-logo.
Długopis aluminiowy Touch Tip
Długopis aluminiowy Touch Tip

Szukajmy modeli wykonanych z materiałów dobrej jakości, aby długopis mógł być użytkowany jak najdłużej. Starajmy się wybierać gadżety biurowe atrakcyjne wizualnie – czasem lepiej zdecydować się na model droższy, ale ładniejszy i trwalszy.

Idealny długopis będzie dobrze leżał w dłoni, a jego elementy powinny być ze sobą solidnie połączone i nie posiadać ostrych krawędzi, którymi można by się skaleczyć. Wkład powinien umożliwiać miękkie, płynne pisanie, bez konieczności nadmiernego dociskania do kartki.

Jeśli chodzi o koszt takiego gadżetu reklamowego, to nie jest on wysoki, dzięki czemu możemy sobie pozwolić na zakup większej ilości długopisów. Przydadzą nam się na różnego rodzaju wydarzeniach branżowych, podczas szkoleń, targów oraz w placówkach naszej firmy – możemy go wręczać klientom na przykład podczas podpisywania dokumentów.

Personalizacja długopisów firmowych – ważny element skutecznej reklamy

Jeśli już wybierzemy interesujący nas model, ustalimy budżet i dokonamy zamówienia, powinniśmy się zdecydować na personalizację długopisów. Dzięki temu staną się one wyjątkową wizytówką oraz reklamą naszego biznesu.

Zazwyczaj firmy, które zajmują się sprzedażą gadżetów biurowych, oferują również personalizację sprzedawanych towarów, zgodnie z życzeniem klienta. Jeżeli nie jesteśmy pewni, czy nasz pomysł jest trafiony, możemy skonsultować się z obsługą, która odpowie na nasze pytania oraz doradzi najlepsze rozwiązanie.

Możemy wybrać długopisy na zamówienie, na których zostanie nadrukowany logotyp firmy, hasło reklamowe lub wybrana przez nas grafika. Jeśli chcemy wybrać bardziej eleganckie długopisy reklamowe, szukajmy modeli wykonanych z metalu, na których można wykonać gustowny grawer.

Prosty i elegancki długopis
Prosty i elegancki długopis idealnie nadaje się na gadżet reklamowy

Nic dziwnego, że długopisy firmowe cieszą się taką popularnością – możemy z nich korzystać podczas firmowej konferencji, remontu domu, hobbystycznego wykonywania rysunków, a nawet zapakować je dziecku do szkolnego piórnika. Klienci naszej firmy docenią taki drobny, niezobowiązujący upominek.

Napisz komentarz