Dziś kolejny wpis z cyklu „co to za marka” w którym przyjrzymy się tajemniczej marce Denim, a dokładnie Denim Co. Wygląda na to, że marka cieszy się sporą popularnością, ponieważ wiele osób szuka o niej informacji w wyszukiwarce. Co ciekawe jednak, z sieci niewiele można się o niej dowiedzieć. W dzisiejszym wpisie zebrałam wszystkie informacje, które udało mi się znaleźć na jej temat.

Denim co to za marka

Denim Co specjalizuje się, bądź specjalizowała w produkcji odzieży z jeansu. Na metkach tej firmy można znaleźć informacje „Denim Co est 1969”, co wskazuje na to, że została ona założona w 1969 roku.

Wynikałoby więc z tego, że jest to marka z dość długą historią i tradycją. Tym bardziej dziwi więc fakt, że tak niewiele informacji na jej temat znajduje się w sieci. Marka posiada charakterystyczne logo pisane kursywą. Ponadto na metkach widnieje informacja „Made in Bangladesh”, „Made in China” i „Made in Pakistan”, więc wiadomo, że ubrania zostały uszyte w krajach rozwijających się.

Marka Denim (Denim Co est 1969) – z jakiego kraju pochodzi?

Ciężko znaleźć jakiekolwiek informacje na temat pochodzenia marki, więc prawdopodobnie jest to brand z krajów wschodnich. Jak wspomniałam wcześniej, na metkach widnieją jedynie informacje o miejscach produkcji. Ponadto z podanej rozmiarówki wynika, że odzież trafiała na rynek amerykański i europejski.

Przejrzałam wyszukiwarkę znaków towarowych i obecnie nazwa Denim Co jest zarejestrowana w Turcji, jednak logo wygląda już zupełnie inaczej. Ciężko jest więc stwierdzić, czy dawne i obecne Denim Co to ta sama marka.

Marka Denim Co est 1969 – czy jeszcze istnieje?

Nie wiadomo, czy marka Denim przestała funkcjonować, czy też działa w krajach wschodnich i ewentualnie wysyła odzież masowo na eksport. Firma nie ma żadnej strony internetowej ani profili w social mediach. Być może marka nadal działa, ale nie prowadzi bezpośredniej sprzedaży detalicznej, tylko wyłącznie sprzedaż hurtową przez pośredników.

Marka Denim – gdzie kupić ubrania i jakiej są jakości?

Denim - co to za marka? Produkty na VintedUbrania marki Denim można kupić wyłącznie z drugiej ręki na różnego rodzaju platformach, takich jak Vinted, OLX, czy Allegro lub też w lumpeksach. Na zdjęciach ubrania przypominają jeansowe produkty topowych marek, takich jak Levis, Big Star czy Wrangler. Prawdopodobnie firma więc starała się być kopią denimowej marki premium. Nie jestem jednak w stanie ocenić samej jakości jeansu na podstawie zdjęć. Ponadto nie znalazłam żadnych opinii na temat marki w internecie. Brak opinii prawdopodobnie wynika z faktu, że odzież tej marki można kupić jedynie z drugiej ręki.

Czy warto kupić odzież marki Denim?

To, czy warto kupić ubrania marki Denim, będzie prawdopodobnie zależało od ich ceny. Jeżeli natrafimy na produkt tej marki za kilka złotych w second handzie, prawdopodobnie przetestowanie go będzie dobrym pomysłem. Na zdjęciach ubrania marki Denim prezentują się bardzo dobrze, możliwe więc, że są nie najgorszej jakości. W przypadku jednak gdy staniemy przed decyzją kupna produktu tej marki w wyższej cenie, chyba lepiej dobrze się zastanowić. Nie wiadomo, jaką jakość mają produkty Denim Co, ponieważ nie ma na ich temat żadnych informacji w internecie.

Zbiór informacji na temat Denim Co est 1969 – podsumowanie

Podsumowując, choć wydawać by się mogło, że w internecie można znaleźć wszystko, to jednak w przypadku tajemniczej marki Denim, a dokładnie Denim Co nie jest to takie oczywiste. W dzisiejszym wpisie przedstawiłam wszystkie informacje, które udało mi się znaleźć na temat marki oraz opisałam moje przypuszczenia z nią związane.
Uwzględniając informacje na metkach, a konkretnie „Denim Co est 1969” można przypuszczać, że marka została założona w 1969 roku.

Nie jest to jednak pewna informacja – być może marka starała się wykreować wizerunek przedsiębiorstwa z historią, taką jak na przykład może poszczycić się Levis czy Wrangler. Może to być wschodnia marka tworząca kopie markowych produktów. Trzeba jednak zauważyć, że marka posiada (lub posiadała) całkiem ładne logo.

Author

Cześć! Mam na imię Jola. Jestem specjalistką ds. content marketingu i copywriterką z ponad 6-letnim doświadczeniem. Specjalizuję się w prowadzeniu blogów firmowych i tworzeniu tekstów zgodnych z SEO. Na swoim blogu poruszam zagadnienia związane z marketingiem, copywritingiem i blogowaniem.

Napisz komentarz