W świecie mody zdominowanym przez znane i ugruntowane na rynku marki, pojawienie się nowego gracza zawsze wzbudza zainteresowanie. VRS to marka, która zadebiutowała na rynku stosunkowo niedawno, ale już zyskuje coraz większą popularność. W dzisiejszym artykule przyglądam się bliżej tej marce, jej strategii marketingowej, ofercie produktowej oraz jakości oferowanych ubrań. Jeśli więc ciekawi Cię ta marka i chciałbyś dowiedzieć się więcej o niej i jej produktach, przeczytaj wpis.

VRS co to za marka?

Marka VRS, choć stosunkowo młoda, zyskuje coraz większą popularność w krajach europejskich. Pochodzi z Danii, która jak cała Skandynawia, słynie z minimalizmu, wysokiej jakości produktów i świadomego podejścia do środowiska. Czy jednak marka VRS odzwierciedla tę filozofię? Aby odpowiedzieć na to pytanie, należy przyjrzeć się jej produktom, opisanym poniżej.

VRS co to za marka - ubraniaMarka VRS – jakość produktów (VRS woman, VRS man, VRS kids)

W swojej ofercie VRS ma różne produkty, przeznaczone zarówno dla kobiet (VRS woman), mężczyzn (VRS man), jak i dzieci (VRS kids). Mimo że wiele ubrań wytwarzanych jest z bawełny organicznej, co podkreśla zobowiązanie marki do zrównoważonego rozwoju, to jednak nie brakuje tu również typowych produktów fast fashion, wykonanych z poliestru.

Sięgając po produkty tej marki, każdorazowo należy więc zapoznać się z ich składem oraz przyjrzeć się detalom. Marka stara się balansować pomiędzy między jakością, modą a ceną. Ceny nie są wygórowane, zatem nie należy oczekiwać jakości premium, tylko bardziej spodziewać się standardu typowych sieciówek, w których niektóre rzeczy są po prostu lepsze, a inne gorsze.

VRS – skąd wzięła się nazwa marki?

Nazwa „VRS” jest wynikiem przemyślanego brandingu. Choć na pierwszy rzut oka może wydawać się abstrakcyjna, kryje w sobie filozofię marki. VRS to skrót od „Vi eR Sammen”, co w tłumaczeniu na polski oznacza „Jesteśmy razem”. VRS kreuje się więc na markę będącą symbolem jedności, wspólnoty i tożsamości i komunikuje to poprzez swoje wartości i misję.

Strategia marketingowa marki VRS

VRS jest wynikiem strategicznego połączenia 51 istniejących marek odzieżowych, co dało jej silny fundament do rozwoju i ekspansji. Konsolidacja zasobów, doświadczeń i wiedzy pozwoliła stworzyć markę o globalnym potencjale, zdolną do trafiania do różnych segmentów rynku i konkurowania z największymi markami z branży. Wizerunek marki opiera się na rodzinie, jedności i wspólnocie.

Produkty VRS – gdzie kupić?

Produkty marki VRS są dostępne w duńskich sklepach detalicznych føtex i Bilka. Są to dwie renomowane sieci handlowe obecne w tym kraju. Klienci z Polski ubrania tej marki mogą nabyć przez internet, na przykład na Allegro, czy Vinted (odzież z drugiej ręki), czy w second-handach.

Marka VRS – podsumowanie

VRS to młoda marka na modowym rynku, która próbuje zakorzenić się w świadomości konsumentów. Pochodzi z Danii i nosi w sobie elementy skandynawskiego designu, które łączy z wyzwaniami związanymi z balansowaniem pomiędzy jakością a ceną, typowym dla marek fast fashion.

Nazwa marki, wywodząca się z frazy „Vi eR Sammen”, czyli „Jesteśmy razem”, sugeruje aspiracje do budowania wizerunku marki rodzinnej opartej na wartościach jedności i wspólnoty, co przyciąga klientów poszukujących autentyczności.

Produkty marki VRS dostępne są nie tylko w sklepach w Danii, ale także na platformach online dla konsumentów z innych krajów, między innymi Polski. Dzięki temu marka zyskuje coraz większą popularność w wielu krajach europejskich i wśród Polaków. Składy ubrań, a co za tym idzie – ich jakość jest zróżnicowana, dlatego zawsze warto sprawdzać metki i przyglądać się detalom.

Author

Cześć! Mam na imię Marta. Jestem specjalistką ds. content marketingu i copywriterką z ponad 10-letnim doświadczeniem. Specjalizuję się w prowadzeniu blogów firmowych i tworzeniu tekstów zgodnych z SEO. Na swoim blogu poruszam zagadnienia związane z marketingiem, copywritingiem i blogowaniem.

Napisz komentarz