Marka Rituals założona została w 2000 roku w stolicy Holandii – Amsterdamie. Jest więc to stosunkowo młody brand i pierwsza luksusowa marka, która połączyła sprzedaż produktów do ciała z produktami do domu. Do tej pory marka Rituals otworzyła 1000 sklepów w 36 krajach.

Na blogu często przyglądam się działaniu ciekawych marek. Jeśli więc chcesz dowiedzieć się więcej na temat Rituals, tego, co to za marka, jakie produkty oferuje, jak są one oceniane przez klientów oraz poznać jej model biznesowy i strategię marketingową, przeczytaj wpis. 🙂

Rituals co to za marka

Rituals co to za marka - sklep internetowyJak wspomniałam na wstępie, Rituals to holenderska marka założona w 2000 roku przez Raymonda Cloostermana (który pełni w niej funkcję prezesa zarządu), zajmująca się sprzedażą produktów do ciała i domu. Marka jest własnością spółki Rituals Cosmetics Enterprise B.V i obecna jest w takich krajach jak:

  • Andora,
  • Austria,
  • Bahrajn,
  • Belgia,
  • Bułgaria,
  • Chiny,
  • Malezja,
  • Chorwacja,
  • Czechy,
  • Dania,
  • Estonia,
  • Finlandia,
  • Francja,
  • Niemcy,
  • Grecja,
  • Węgry,
  • Irlandia,
  • Włochy,
  • Kuwejt,
  • Litwa,
  • Łotwa,
  • Luksemburg,
  • Holandia,
  • Norwegia,
  • Oman,
  • Polska,
  • Portugalia,
  • Katar,
  • Rumunia,
  • Arabia Saudyjska,
  • Serbia, Słowacja,
  • Hiszpania,
  • Szwecja,
  • Szwajcaria,
  • Zjednoczone Emiraty Arabskie,
  • Wielka Brytania
  • USA.

Rituals kreuje wizerunek marki luksusowej skoncentrowanej na duchowości, harmonii oraz naturze. Ma jasno sprecyzowaną filozofię, misję, cele i wartości. Więcej na temat strategii pr i marketingowej marki zawarłam poniżej.

Filozofia marki Rituals

Marka Rituals należy do „świadomych” marek z jasno określoną, spójną filozofią, jaką jest „The Art of Soulful Living”, czyli dążenie do zjednoczenia ciała, umysłu i duszy. Znajduje ona wyraźne odzwierciedlenie w tworzonych produktach.

Produkty marki Rituals mają pobudzać zmysły, zachwycać pięknem, a także dbać o ciało, najbliższe otoczenie i środowisko. Mają być używane w chwilach, gdy chcemy pobyć sami ze sobą i zjednoczyć się z naszym ciałem, świadomością i umysłem.

Filozofia „The Art of Soulful Living” została ciekawie zobrazowana przez markę na tym filmiku.

Jest to część bardzo świadomego PR.

Wartości i cele marki Rituals

Ponieważ marka obrała spójną strategię PR, nie dziwi fakt, że wartości Rituals są kompatybilne z przedstawioną przez nią filozofią. Rituals dąży do zrównoważonego rozwoju, czyli minimalizowania negatywnego wpływu na środowisko podczas tworzenia swoich produktów.

Wartości te znajdują odzwierciedlenie w konkretnych działaniach i celach.

Rituals zobowiązuje się m.in. do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla 50% na produkt do 2030 roku i osiągnięcia zerowej emisji netto do 2050 r., poprzez korzystanie z surowców pochodzenia naturalnego, stosowanie wyłącznie identyfikowanych i przyjaznych środowisku składników, wykorzystywanie stałych i skoncentrowanych formuł, korzystanie z opakowań nadających się do recyklingu czy opieraniu się na zielonej energii w sklepach stacjonarnych. Więcej na ten temat można przeczytać na stronie marki.

Oferta marki Rituals, opinie i jakość produktów

W swojej ofercie marka Rituals ma m.in. takie produkty jak: mydła, żele do kąpieli,
kremy i olejki do pielęgnacji ciała, szampony, odżywki, perfumy, balsamy do ust, patyczki zapachowe, świecie, spraye do pomieszczeń, dyfuzory do aromaterapii, dekoracje do domu, a nawet odzież.

Kosmetyki są testowane dermatologicznie, wolne od parabenów i nie uczulają.
Produkty charakteryzują się spójną identyfikacją wizualną.

Rituals co to za marka - opinieMarka bardzo dba o swój wizerunek i dąży do ciągłego wzmacniania pozycji brandu. Jakość produktów jest więc na wysokim poziomie, co potwierdzają pozytywne opinie. Można się z nimi zapoznać między innymi w katalogu z recenzjami kosmetyków na portalu Wizaż.pl.

Marka Rituals – podsumowanie

Podsumowując wpis, Rituals jest holdenderską, luksusową marką oferującą produkty do ciała i domu. Filozofią marki jest „The Art of Soulful Living”, co oznacza dążenie do jedności ciała, duszy i umysłu. Wartości marki Rituals skupiają się wokół dbania o siebie, środowisko i naturę.

Rituals ma bardzo przemyślaną strategię PR, na której opiera swój marketing. Produkty marki są spójne z jej filozofią i pozytywnie oceniane przez klientów.

Author

Cześć! Mam na imię Marta. Jestem specjalistką ds. content marketingu i copywriterką z ponad 10-letnim doświadczeniem. Specjalizuję się w prowadzeniu blogów firmowych i tworzeniu tekstów zgodnych z SEO. Na swoim blogu poruszam zagadnienia związane z marketingiem, copywritingiem i blogowaniem.

Napisz komentarz