Wiesz, że InPost proponuje innym firmom współprace reklamowe? Przedsiębiorstwo przygotowało specjalną ofertę dla marek, które chciałyby promować swoje produkty czy usługi w sieci, ale nie tylko. Jakie formy zwiększania grona odbiorców ma w zanadrzu InPost i jak załatwić wszelkie formalności z tym związane?
Jak zareklamować firmę z InPost?
Skuteczna reklama firmy to taka, po której widać wzrost zainteresowania działaniami marki, a na dodatek rosną jej wpływy i rozpoznawalność. Do promocji własnego biznesu można podejść dwutorowo – w przestrzeni internetowej oraz outdoor. InPost proponuje jedną z klasycznych form reklamy w sieci, jaką są banery reklamowe.
Grafiki umieszcza się np. na oficjalnej witrynie przewoźnika. Znajdą się one w kluczowych miejscach na stronie i zwrócą uwagę osób odwiedzających strony WWW np. w celu skontrolowania statusu swojej przesyłki. Poza tym reklamę da się opublikować w Managerze Paczek czy aplikacji mobilnej InPost Mobile. W taki sposób można dotrzeć zarówno do klientów B2B, jak i B2C.
W kwestii reklamy outdoorowej InPost ma do zaoferowania powierzchnie automatów Paczkomat® w całej Polsce. Grafiki można umieszczać na drzwiczkach maszyn, co sprawia, że promocja jest widoczna z daleka i zwraca uwagę osób korzystających ze skrytek każdego dnia.
Ponadto da się również wykorzystać ekrany urządzeń. Banery mogą znaleźć się na wyświetlaczach, za których pomocą nadaje się i odbiera paczki z urządzeń. Monitory pozwalają na instalowanie materiałów statycznych i wideo, więc jedynie od właściciela firmy zależy, w jaki sposób chce się tam zareklamować.
Co więcej, akcje marketingowe można prowadzić nie tylko na zewnątrz automatów Paczkomat®, ale i w środku. InPost proponuje sampling, czyli umieszczanie próbek produktów lub materiałów informacyjnych o danym biznesie wewnątrz skrytek. Kurier przy wkładaniu paczki do maszyny wsadza do niej również darmowy prezent od przedsiębiorstwa.
Takie rozwiązanie ma kilka zalet. Stanowi miłą niespodziankę dla odbiorcy, przez co wywołuje dobre wrażenie na temat marki. Pozwala też dotrzeć z produktem do osób, które same z siebie nie trafiłyby na dany towar. Dzięki temu zwiększa się potencjalna grupa docelowa firmy i grono jej konsumentów.
Każdy sposób reklamy z InPost przynosi spore zasięgi i przekłada się na polepszenie rozpoznawalności firm. Sprawia, że marki wzbudzają większe zaufanie wśród odbiorców i interesują nowe osoby swoimi produktami. Wszystkie formalności da się prosto załatwić przy pomocy konsultanta.
Korzyści płynące z reklamy z InPost
Jedna z największych zalet reklam z InPost to fakt, że dociera się w ten sposób do bardzo szerokiego grona nabywców. Firma kurierska ma stałą i poszerzającą się bazę klientów, co generuje nawet milionowe zasięgi każdego miesiąca. To idealny sposób promocji biznesów e-commerce.
Poza tym InPost cieszy się dużym zaufaniem wśród konsumentów, a to przekłada się na ich ufność wobec marek współpracujących. Istnieje więc spora szansa na wzbudzenie zainteresowania odbiorców wskutek naklejek na automatach Paczkomat® czy samplingu.
Przedsiębiorstwo jasno przedstawia cennik usług, który znajduje się na oficjalnej stronie. Klarowność cen za działania marketingowe i brak ukrytych kosztów pozwalają na szybkie oszacowanie kosztów pożądanej akcji. Warto inwestować w sprawdzone czynności promocyjne i nowe rozwiązania, ponieważ taki wkład przeradza się później w zwiększony dochód i lepszą pozycję marki na tle rosnącej konkurencji.
Marketing z InPost – jak załatwić formalności?
Do skorzystania z oferty marketingowej InPost niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego na oficjalnej stronie internetowej. Składa się on z kilku pól, w których wprowadza się takie dane jak:
- e-mail,
- numer telefonu,
- rodzaj oferty,
- wiadomość tekstowa.
W ostatnim polu warto opisać zarys działań, jakie chce się podjąć, a także wspomnieć nieco o swojej firmie. Na podstawie tych danych doradca skontaktuje się z przedsiębiorstwem i przedstawi szczegóły oferty. Podczas rozmowy odpowie na wszelkie pytania i wyjaśni pożądane kwestie. To jak, czas na reklamę firmy z InPost?